Blogoptimizare seo

Aparitia anuala a milioanelor de site-uri la nivel mondial a condus la o inasprire a algoritmilor Google si a regulilor care vizeaza continutul spam si cel duplicat.

O agentie de publicitate este mereu raspunzatoare de bunul mers al intregii activitati de optimizare SEO, munca intregii echipe contribuind la succesul rasunator al promovarii afacerii in mediul online.

Relevanta demonstrata a cautarilor pe care le are un anumit site face ca acesta sa apara in top pe anumite expresii care se afla in viziorul potentialilor clienti.

Asadar, pentru a nu pierde timpul si pentru a beneficia de efectul mult asteptat, antreprenorii au posibilitatea selectarii obiective a agentiilor de publicitate online, care sa le furnizeze cele mai standardizate servicii de optimizare SEO.

Acestea stau, in permanenta, la dispozitia clientilor lor cu cea mai atractiva oferta de servicii, care sa includa diverse tehnici de white hat sau black hat, dar si strategii demne de urmat in aceasta campanie.

Majoritatea companiilor care activeaza pe piata serviciilor de optimizare web ofera inscrierea site-ului in directoare web mai mult sau mai putin credibile, care prezinta un risc major: acela de a penaliza si de a-l cobori rapid din top.

De asemenea, o buna parte din expertii SEO se bazeaza, pentru clientii lor, pe traficul obtinut din promovarea paginii pe retelele de social media, cum ar fi Facebook, Twitter, Google Plus sau altele. Cu toate acestea, motoda nu este vazuta cu ochi buni de catre toti specialistii, pe motiv ca nu aduc rezultatele dorite. O parte dintre acestia isi concentreaza atentia doar pe optimizarea SEO on page, speriati poate de rigurozitatea algoritmului Google.

Se pare, insa, ca nici una dintre aceste doua metode nu aduc la fel de multe roade precum postarea de advertoriale in locatii cu autoritate.

De ce sa apelam la o agentie de publicitate?

De foarte multe ori, munca unei agentii de publicitate nu este vazuta cu ochi buni de un procent insemnat de oameni de afaceri, considerand activitatea de optimizare SEO ca avand o eficienta scazuta.

Totusi, datele oficiale par sa contrazica aceste opinii. Statisticile oficiale arata ca traficul adus de motoarele de cautare este cu 300% mai mare decat cel provenit din mass-media sau alte materiale promotionale.

In momentul in care au ca obiectiv urcarea pe prima pagina in ierarhia Google, intreprinzatorii pot cauta si aduna cele mai tentante oferte venite din partea agentiilor de publicitate.

Atentie, insa, pretul serviciilor oferite trebuie sa se rasfranga in calitatea serviciilor oferite. Mai mult, antreprenorii au misiunea de a cerceta cu atentie volumul activitatii, calitatea locatiilor in care se vor posta advertoriale, cat si eventualele servicii extra, cum ar fi analiza competitiei ori auditarile. De asemenea, echipa de specialisti are datoria de a explica, in detaliu, cum decurge intreaga campanie, cu accent pe strategia de urmat si sa furnizeze periodic diferite raportari privind evolutia pozitionarii expresiilor cheie vizate.

Daca s-ar face o sinteza a tuturor punctelor de vedere ale expertilor in optimizare SEO, se poate trage, foarte usor, cconcluzia, ca pozitionare fiecarei pagini depinde de un concurs de factori, la baza carora se situeaza algoritmii Google.