Acum câteva săptămâni, am observat că Google insera linkuri textuale în cadrul rezumatelor sale AI către propriile rezultate de căutare. Ei bine, astăzi acest lucru a devenit o nouă funcție oficială în rezumatele AI.
“Pentru a ajuta utilizatorii să exploreze mai ușor subiectele și să descopere site-uri relevante, am adăugat linkuri către anumite termeni în cadrul rezumatelor AI atunci când sistemele noastre determină că ar putea fi utile,†a declarat un purtător de cuvânt Google pentru Search Engine Land.
Cum arată. Iată un screenshot pe care l-am postat atunci:

Dacă faci clic pe aceste linkuri subliniate în textul rezumatului AI, atât în partea de sus, cât și în secțiunea din mijloc, vei fi redirecționat către o nouă căutare Google. Iconițele mai mici de linkuri te duc la linkurile din panoul lateral, iar acelea duc la publicații și site-uri externe.
Ceea ce a spus Google. Iată declarația pe care un purtător de cuvânt Google mi-a trimis-o:
“Pentru a ajuta utilizatorii să exploreze mai ușor subiectele și să descopere site-uri relevante, am adăugat linkuri către anumite termeni în cadrul rezumatelor AI atunci când sistemele noastre determină că ar putea fi utile. Similar cu funcția noastră de lungă durată “Oamenii caută șiâ€, testele noastre arată că utilizatorii consideră că aceasta este utilă. Rezumatele AI continuă să aibă linkuri proeminente către web, pe care le extindem.â€Â
De ce. Google a declarat că acest lucru este făcut pentru a facilita căutătorilor explorarea subiectelor. Google
mi-a spus că au observat că utilizatorii ajung adesea să caute manual anumite termeni ca o interogare separată de aceste rezumate AI. Google a spus că, în timpul testelor extinse, au auzit de la utilizatori că găsesc util să fie legați direct de o pagină de rezultate relevante în aceste cazuri.
Aceasta ajută la reducerea necesității ca căutătorii să introducă o nouă interogare, în schimb, aceștia pot face clic pe aceste linkuri. Google spune că acest lucru conduce la o “experiență de căutare mult mai bună.â€
Sistemele Google prioritizează linkarea către site-uri terțe în cadrul răspunsului rezumatului AI atunci când Google este foarte încrezător că acele site-uri vor ajuta utilizatorul să găsească informațiile pe care le caută, mi-a spus un purtător de cuvânt Google.
Unde. Google a spus că această nouă funcție este disponibilă în engleză în SUA, atât pe mobil, cât și pe desktop.
De ce ne pasă. Editorii au cerut insistent Google să le direcționeze mai mult trafic prin Google Search. Acum, odată cu lansarea oficială a acestei noi funcții, trebuie să presupunem că Google va trimite mai puțin trafic către editori și mai mult trafic către propriile sale rezultate de căutare.
Din nou, Google spune că este vorba despre a oferi căutătorilor ceea ce își doresc și de a le facilita explorarea subiectelor. Însă, din nou, pentru editori și proprietarii de site-uri, acest lucru s-ar putea să nu fie un lucru bun.
Sursa: searchengineland.com
Dacă dorești să îți dezvolți afacerea și să îți mărești vizibilitatea online, atunci platforma noastră articole.psk.ro este soluția de care ai nevoie! Transformă-ți afacerea într-un succes online și maximizează-ți vizibilitatea prin intermediul advertorialelor SEO! Începe să iți crești traficul și conversiile cu ajutorul articolelor seo. Hai să îți construim împreună o prezență puternică online